Naša Marka

Godine 1999. Lactovit donosi revoluciju u njezi tijela, predstavljanjem na tržištu prvog gela za tuširanje obogaćenog mliječnim sastojcima s blagotvornim djelovanjem mlijeka. Svojom prepoznatljivom ambalažom i dizajnom, brend se potvrđuje kao referentna marka koja nudi njegu za kožu svih članova obitelji i prva uvodi blagotvorno djelovanje mlijeka u njegu tijela uz jasnu i inovativnu poruku: hranjiva njega kože.

Od tog trenutka, Lactovit prati brojne obitelji u njihovoj svakodnevnoj rutini, pružajući im hranjivo djelovanje, njegu i kvalitetu u svojim proizvodima. I danas je Lactovit i dalje prisutan u milijunima domova u obliku svojih prepoznatljivih proizvoda, kao i sa svojim inovativnim rješenjima koja doprinose poboljšanju svakodnevnog života cijele obitelji.

Nakon tri desetljeća istraživanja svojstava i učinaka mlijeka na koži, Lactovit je postao specijalizirana marka koja unosi brojne blagodati mlijeka u svoje formule.

Stoga Lactovit proizvodi, dostupni za njegu kože svih članova obitelji, pružaju hranjivu njegu, zaštitu i obnavljajuće djelovanje.

Lactovit nudi široku paletu proizvoda koja obuhvaća linije gelova za tuširanje, losiona za tijelo, dezodoransa, gelova za intimno područje i gelova za tuširanje za muškarce 3 u 1. Pružaju savršenu njegu za cijelu obitelj. Istodobno, pojedinačne linije proizvoda posebice su razvijene kao odgovor na specifične potrebe različitih tipova kože.

Svi dobro znamo koliko je mlijeko važno za ljudsko tijelo zbog visokog udjela proteina. Slijedom toga, marka Lactovit primjenjuje blagotvorne učinke mlijeka u njezi kože. Mlijeko sadržava vitamine, proteine i prirodne hranjive tvari. Također posjeduje značajna obnavljajuća i zaštitna svojstva. Sve formule Lactovit proizvoda obogaćene su vitaminima i proteinima iz mlijeka.

Gama Lactovit

Značajke

Mlijeko

Mlijeko je kompletna hrana prirodnog podrijetla i samo po sebi i bez drugih dodataka pruža sve hranjive tvari potrebne našoj koži: vitamine, proteine i minerale.

Hranjivost

Pružamo hranjive mliječne tvari namijenjene za sve tipove kože. Dobro nahranjena koža je zdrava koža.

Zdravlje

Lactovit znači zdravlje i njegu za cijelu obitelj i za sve tipove kože.

Njega

Zahvaljujući prirodnim svojstvima mlijeka, naši proizvodi pružaju najbolju njegu za svaki tip kože.

Stručnost

Intenzivno istraživanje u izradi proizvoda marke Lactovit pomoglo nam je izdvojiti najbolje sastojke iz mlijeka radi primjene u našim proizvodima i na taj način maksimalno iskorištavamo njegove blagotvorne učinke u njezi kože.

Obitelj

Prilagođavamo sastav naših proizvoda prema potrebama naših potrošača i nudimo proizvode koji hrane kožu svih članova obitelji.

Blizina

Pri razvoju i inovaciji Lactovit proizvoda, posvećujemo posebnu pozornost potrebama i navikama naših korisnika.

Povjerenje

Iza nas je višegodišnje iskustvo u istraživanju i razvoju proizvoda za njegu kože te slijedom toga možemo našim potrošačima uvijek ponuditi ono najbolje.

Valores Lactovit

Održivost / Predanost

Lactovit nudi proizvode obogaćene djelatnim tvarima iz mlijeka 100 % prirodnog podrijetla, odlične biorazgradivosti: predano se zalažemo za stalno unapređivanje reciklabilnosti naše ambalaže, a u proizvodnim postupcima vodimo brigu o očuvanju okoliša.

PRIRODNA NJEGA KOŽE,
BRIGA O OČUVANJU OKOLIŠA

Vodimo brigu o našim formulama, ambalaži i proizvodnim postupcima uz veliku odgovornost kako bismo ponudili najbolju moguću kombinaciju u izradi naših proizvoda za osobnu njegu vrhunske kvalitete, a da pri tome smanjimo naš utjecaj na planet.

Activos lácteos 100% naturales de la leche

Mliječni dodaci 100 % prirodnog podrijetla

Formulación responsable

Odgovorne
formule

Botellas reciclables

Reciklažna
ambalaža

Producción sostenible

Održiva
proizvodnja

Impulso local

Poticaj lokalnog
gospodarstva

AC Marca

Grupacija AC Marca odredila je svoju poslovnu politiku u kojoj se svaka djelatnost koja bi na neki način mogla utjecati na okoliš posebno osmišljuje i razvija u optimalnim i strogo kontroliranim uvjetima s ciljem minimalnog utjecaja na okoliš i održivoga rasta.

Na operativnoj razini, u poslovnu je djelatnost uvedeno istraživanje ključnih parametara koji omogućuju postizanje vrijednosti povezanih s utjecajem na okoliš te se na taj način može utvrditi djelovanje radi stalnog unapređivanja.

Dugoročni ciljevi:

  • Minimiziranje otpada koji nastaje u procesima te na taj način ostvarenje nove procjene kako bi se postiglo maksimalno ponovno iskorištavanje. U razdoblju od 2010. – 2018. došlo je do smanjenja nastalog otpada za 30 % po toni proizvodnje, prema proizvodnom pogonu.
  • Povećanje potrošnje obnovljive energije u svim proizvodnim središtima. Osim toga, smanjena je potrošnja energije u razdoblju od 2010. - 2018. za 24 % po toni proizvodnje.
  • Upotreba reciklirane ambalaže i pakiranja te 100 % reciklažna ambalaža za korisnike.

Kao jamstvo u ispunjavanju obveza u očuvanju okoliša, AC Marca u svim svojim španjolskim proizvodnim centrima raspolaže sustavom integralnog upravljanja u skladu s certifikatima ISO 9001:2015, ISO 14001:2015 i ISO 22716:2008 i OHSAS 18001.

Razvoj pokazatelja u odnosu na okoliš prema proizvedenoj toni proizvoda smanjuje se od 2010. godine:

-25% ENERGÍA

Energija -25%

-30% RESIDUOS GENERADOS

Stvaranje
otpada -30%

-5% AGUA CONSUMIDA

Potrošnja
vode -5%

Predstavimo se

Međunarodna grupacija sa sjedištem u Barceloni koja ima 10 vlastitih poslovnica i više od 800 zaposlenih, a prisutna je sa svojim markama u više od 50 zemalja.

Osnovana 1922. godine, tvrtka započinje svoju djelatnost kao tvornica bojila za upotrebu u kućanstvu pod nazivom IBERIA, a tijekom godina je razgranala područje poslovanja tako da danas obuhvaća proizvode za čišćenje u kućanstvu i proizvode za osobnu njegu, ljepila i pribor za popravke, kao i farmaceutsku dermokozmetiku. Obuhvaća poznate marke kao što su Norit, Sanytol, Lactovit, Giorgi, Aftersun®, Ecran® ili Ceys, koje su prepoznatljive vodeće marke na tržištu u područjima njihove djelatnosti.

Grupacija ima četiri proizvodna centra u Španjolskoj i tri pogona u Francuskoj, Meksiku i Češkoj.